stupat! men mptiverad!

Dåså. Juli utmaningen gick inte som planerat. Jag blev sjuk i en hel vecka och manade mig bara att försöka vila och ta korta promenader. Det ledde till att mina km inte räckte till i utmaningen Spring Tills Du Stupar Juli 2022. Jag hade en stark start men får helt enkelt försöka nöja med mig att jag har nästa år att se fram emot, kanske den tuffaste varianten u februari .. eller Juli med den enklare. 

Jag försätter springa och träna inför min marathon i Jönköping i augusti. Det ska bli riktigt kul att besöka staden igen och jag har några veckor på mig att verkligen satsa på träningsplanen samt min kost. Kosten är rikligt svårt för mig. Jag har alltid en stark dragningskraft mot chips och allt annat onyttigt; speciellt med utmattning, stress icy uttråkning. Det har alltid varit så* med perioder då jag varit mer eller mindre framgångsrik.  Tänk om jag lyckas från och med idag till marathonet att äta bättre och värdera mig själv mer? Vilka resultat jag kommer få! Hälsomässigt skulle det sänka mitt kolesterol och hjälpa knäsmärtorna, I och med att vikten gått upp sedan utbrändheten. Jag tror.det är dags.. en dag i taget, men första dagen idag !
Hälsa, Träning | gå ned i vikt, hälsa, kolesteol, mat, spring tills du stupar, stds2022, träning, vikt, viktnedgång | |
Upp